Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/356
Название: Етапи розвитку української реклами
Авторы: Марунич А. В.
Ключевые слова: реклама
маркетингова комунікаційна політика
протореклама
глобалізація ринку
маркетингові технології
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Марунич А. В. Етапи розвитку української реклами / А. В. Марунич // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 79 - 81
Краткий осмотр (реферат): Досліджено основні методи організації рекламної діяльності; розроблено концептуальні основи та проаналізовано етапи розвитку сучасної реклами і шляхи її вдосконалення; визначено роль реклами в системі маркетингових комунікацій, а також висвітлено основні поняття рекламної діяльності як форми комунікації в Україні.
The main methods of advertising are investigated, a conceptual framework is developed and the stages of development of modern advertising and ways of its improvement are analysed, also the role of advertising in total marketing communications was defined, the basic concepts of advertising were highlighted as a form of communication in Ukraine.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/356
Располагается в коллекциях:№4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Марунич А. В. Етапи розвитку української реклами.pdf378,11 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.