Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/357
Название: Особливості формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві
Авторы: Півень Я. В.
Ключевые слова: маркетингова служба
стратегічне управління
сегмент
структура управління
кон'юнктура
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Півень Я. В. Особливості формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві / Я. В. Півень // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 82 - 83
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто основні структури управління маркетинговою службою, визначено роль людини, яка в процесі роботи приймає остаточні рішення для здійснення певної стратегії підприємств.
The basic structures of marketing service management are considered, the role of man which in the process of work accepts final decisions for realization of certain strategy of enterprises is defined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/357
Располагается в коллекциях:№4



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.