Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37530
Title: Інструменти управління репутаційними ризиками та вплив корпоративної соціальної відповідальності на довіру споживачів
Authors: Андрієвська Д. О.
Keywords: корпоративна соціальна відповідальність
репутаційні ризики
довіра споживачів
управління репутацією
бізнес-стратегія
Issue Date: 2025
Citation: Андрієвська Д. О. Інструменти управління репутаційними ризиками та вплив корпоративної соціальної відповідальності на довіру споживачів / Д.О. Андрієвська // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – №2. – С. 9-12.
Abstract: У статті досліджено вплив корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) на довіру споживачів і детально описано сучасні інструменти управління репутаційними ризиками. Розглянуто підходи до зміцнення репутації компанії у конкурентному ринковому середовищі.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37530
Appears in Collections:Статті студентів (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Андрієвська Д._Молодіжний вісник-2-2025.pdf2,21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.