Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37530
Назва: Інструменти управління репутаційними ризиками та вплив корпоративної соціальної відповідальності на довіру споживачів
Автори: Андрієвська Д. О.
Теми: корпоративна соціальна відповідальність
репутаційні ризики
довіра споживачів
управління репутацією
бізнес-стратегія
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Андрієвська Д. О. Інструменти управління репутаційними ризиками та вплив корпоративної соціальної відповідальності на довіру споживачів / Д.О. Андрієвська // Молодіжний економічний вісник ХНЕУ ім. С. Кузнеця. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2025. – №2. – С. 9-12.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено вплив корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) на довіру споживачів і детально описано сучасні інструменти управління репутаційними ризиками. Розглянуто підходи до зміцнення репутації компанії у конкурентному ринковому середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37530
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрієвська Д._Молодіжний вісник-2-2025.pdf2,21 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.