Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3780
Назва: Социально-психологические аспекты влияния рекламы на студентов
Автори: Валежная М. С.
Саламашенко И. Н.
Теми: реклама
молодежь
студент
социально-психологические аспекты
потребитель
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Валежная М. С. Социально-психологические аспекты влияния рекламы на студентов / М. С. Валежная, И. Н. Саламашенко // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 18 - 20
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены различные аспекты влияния рекламы на студенческую молодежь, обобщены социально-психологические факторы влияния рекламы на студентов. Выявлены последствия воздействия рекламных сообщений на молодежь и поведение студентов.
Various aspects of influence of advertising on student's youth are considered, social and psychological factors of influence of advertising on students and generalized. The consequences of advertising messages impact on youth and students’ behaviour are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3780
Розташовується у зібраннях:№ 10



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.