Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3872
Название: ОБҐРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ
Авторы: Місевра В. Г.
Ключевые слова: ціна
стратегія ціноутворення
зовнішній ринок
вибір цінової стратегії
Дата публикации: 2013
Издательство: ХНЕУ
Библиографическое описание: Місевра В.Г. Обгрунтування вибору цінової стратегії підприємства на зовнішньому ринку / В.Г. Місевра // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 16 - 18
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто цінові стратегії підприємства на зовнішньому ринку. Визначено, що поглиблений аналіз стратегій та умов їх використання на зовнішньому ринку дозволив врахувати вплив факторів зовнішнього середовища.
Рассмотрены ценовые стратегии предприятия на внешнем рынке. Определено, что углубленный анализ стратегий и условий их применения на внешнем рынке позволил учесть влияние факторов внешней среды.
Prices strategies of an enterprise at the international market were studied. It was determined that deep analysis of the strategies and terms of their usage allowed to take into account the external factors.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3872
Располагается в коллекциях:№12



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.