Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3874
Название: МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Авторы: Імнадзе І. Н.
Ключевые слова: маркетингові аспекти міжнародної діяльності підприємства
міжнародна маркетингова стратегiя
підприємства
Дата публикации: 2013
Издательство: ХНЕУ
Библиографическое описание: Імнадзе І.Н. Маркетингові аспекти міжнародної діяльності підприємства / І.Н. Імнадзе // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 23 - 24
Краткий осмотр (реферат): Досліджено, що в ході втілення міжнародної експансії підприємству необхідно відкрити цільові ринки, а також встановити найбільш ефективні методи виходу на зовнішній ринок.
Исследовано, что в ходе воплощения международной экспансии предприятию необходимо открыть целевые рынки, а также установить наиболее эффективные методы выхода на внешний рынок.
It has been proved that during the realization of international expansion the company needs to open the target markets, as well as to determine the most effective methods to enter the foreign market.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3874
Располагается в коллекциях:№12



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.