Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3878
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОвсій К. О.-
dc.date.accessioned2013-10-01T11:19:02Z-
dc.date.available2013-10-01T11:19:02Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationОвсій К.О. Методи оцінки ефективності реклами та оптимізації медіапланування / К.О. Овсій // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 32 - 35en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3878-
dc.description.abstractРозглянуто систему математичних моделей, на яких засновані планування рекламних кампаній і оцінка їх ефективності. Досліджено процес оптимізації медіаплану за допомогою аналізу охоплення аудиторії в рамках наявної бази даних та аналітичного прогнозування на основі математичної моделі.en_US
dc.description.abstractРассмотрена система математических моделей и методов, на которых основаны планирование рекламных кампаний и оценка их эффективности. Исследован процесс оптимизации медиаплана с помощью анализа охвата аудитории в рамках существующей базы данных и аналитического прогнозирования на основе математической модели.en_US
dc.description.abstractThe system of mathematical models and methods which are the basis for planning advertizing campaigns and assessing their efficiency is considered. The process of optimization of the media plan by means of audience coverage analysis, within the existing database and analytical forecasting based on mathematical model is investigated.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectмедіаплануванняen_US
dc.subjectметод оцінки ефективності медіаплануванняen_US
dc.subjectоптимізаціяen_US
dc.subjectмультимедійні інструментиen_US
dc.titleМЕТОДИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ ТА ОПТИМІЗАЦІЇ МЕДІАПЛАНУВАННЯen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 642.5(075.8)en_US
Располагается в коллекциях:№12



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.