Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3929
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЖирнова К. О.-
dc.date.accessioned2013-10-04T10:00:52Z-
dc.date.available2013-10-04T10:00:52Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЖирнова К. О. Проблемні аспекти правового регулювання реклами медичних брендів в Україні / К.О. Жирнова // Актуальні питання публічного та приватного права. – Одеса: ГО Причорноморська фундація права, 2013. – № 2 (02). – С. 29-33en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3929-
dc.description.abstractРозглянуто основні проблемні аспекти в галузі реклами брендів лікарських препаратів в Україні. Досліджено діючі нормативно-правові акти з цього питання. Визначено основні недоліки діючого законодавства України в сфері реклами. Запропоновано можливі шляхи вирішення виявлених проблемen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherГО Причорноморська фундація праваen_US
dc.subjectсуспільствоen_US
dc.subjectохорона здоров’яen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectлікарські засобиen_US
dc.subjectмедицинаen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.titleПроблемні аспекти правового регулювання реклами медичних брендів в Україніen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc347.451.03en_US
Располагается в коллекциях:Статті (ПРЕ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.