Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3961
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКоц А. І.-
dc.date.accessioned2013-10-09T07:19:45Z-
dc.date.available2013-10-09T07:19:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКоц А.І. Етапи розроблення маркетингової стратегії для підприємства / А.І. Коц // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 144 - 146en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3961-
dc.description.abstractРозглянуто питання важливості формування стратегії маркетингу. Подано перелік стратегій маркетингу, що входять до маркетингового комплексу, а також обґрунтовано важливість урахування цих стратегій у процесі розробки комплексної стратегії маркетингу, в результаті чого було запропоновано етапи формування маркетингової стратегії підприємств, відмінністю яких є врaхувaння всьoгo кoмплексу стрaтегічнoгo мaркетингу.en_US
dc.description.abstractРассмотрены вопросы важности формирования стратегии маркетинга. Представлен перечень стратегий маркетинга, входящих в маркетинговый комплекс, а также обоснована важность учета этих стратегий при разработке комплексной стратегии маркетинга, в результате чего были предложены этапы формирования маркетинговой стратегии пред¬приятий, отличием которых является учет всегo кoмплекса стрaтегического мaркетинга.en_US
dc.description.abstractThe paper deals with the importance of the formation of a marketing strategy. It also presents marketing strategies included in marketing complex, and proves the importance of these strategies in the development of an integrated marketing strategy. As a result, the stages of forming a marketing strategy of enterprises, the distinctive feature of which is accounting the entire complex of strategic marketing, have been proposed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectстратегія маркетингуen_US
dc.subjectкомплекс стратегічного маркетингуen_US
dc.subjectетапи розробки маркетингової стратегіїen_US
dc.titleЕТАПИ РОЗРОБЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.13.017en_US
Располагается в коллекциях:№12



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.