Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3975
Название: Визнечення та моделі розробки бренда
Авторы: Бурлака С. М.
Ключевые слова: маркетинг
бренд
брендинг
ринок
торгова марка
покупець
стратегія
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Бурлака С. М. Визнечення та моделі розробки бренда / С. М. Бурлака // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 32 - 33
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сутність поняття "бренд" як одного з найважливіших елементів маркетингового просування товарів, виділено його особливості та види. Вивчено особливості формування та місце на ринку відомих українських брендів.
The essence of "brand" concept as one of the major elements of marketing advancement of the goods, its features and kinds are discussed. The peculiarities of the formation and a place in the market of known Ukrainian brands are studied.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3975
Располагается в коллекциях:№10

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бурлака С. М. Визнечення та моделі розробки бренда.pdf346,99 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.