Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3975
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБурлака С. М.-
dc.date.accessioned2013-10-14T08:12:01Z-
dc.date.available2013-10-14T08:12:01Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБурлака С. М. Визнечення та моделі розробки бренда / С. М. Бурлака // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 32 - 33en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3975-
dc.description.abstractРозглянуто сутність поняття "бренд" як одного з найважливіших елементів маркетингового просування товарів, виділено його особливості та види. Вивчено особливості формування та місце на ринку відомих українських брендів.en_US
dc.description.abstractThe essence of "brand" concept as one of the major elements of marketing advancement of the goods, its features and kinds are discussed. The peculiarities of the formation and a place in the market of known Ukrainian brands are studied.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectторгова маркаen_US
dc.subjectпокупецьen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.titleВизнечення та моделі розробки брендаen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.126en_US
Располагается в коллекциях:№10

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бурлака С. М. Визнечення та моделі розробки бренда.pdf346,99 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.