Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4354
Название: ОРГАНІЗАЦІЯ ПОСЛУГ БАНКІВ ІЗ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ШЛЯХИ ПОЛІПШЕННЯ ЇХ ЯКОСТІ
Авторы: Данелян І. І.
Ключевые слова: розрахунково-касове обслуговування
касова готівка
Інтернет-банкінг
SMS-банкінг
касові операції
система електронного банкінгу
система "Клієнт-Банк"
Дата публикации: 2013
Издательство: ХНЕУ
Библиографическое описание: Данелян І.І. Організація послуг банків із розрахунково-касового обслуговування та шляхи поліпшення їх якості / І.І. Данелян // Управління розвитком. - 2013. - №17. - С. 92 - 94
Краткий осмотр (реферат): Досліджено поняття "розрахунково-касове обслуговування клієнтів банку", "касові операції", розглянуто їх організацію. Запропоновано шляхи вдосконалення якості послуг у сфері обслуговування клієнтів комерційних банків та визначено їх недоліки та переваги.
Исследованы понятия "расчетно-кассовое обслуживание клиентов банка", "кассовые операции", рассмотрена их организация. Предложены пути усовершенствования качества услуг в сфере обслуживания клиентов коммерческих банков и определены их недостатки и преимущества.
The concepts of "bank customer settlement and cash services" and "cash payments" were studied and their organization was considered. Ways to improve customer service in commercial banks are offered and their advantages and disadvantages are determined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4354
Располагается в коллекциях:№17



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.