Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4463
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorУшкальов В. В.-
dc.contributor.authorГришина І. В.-
dc.contributor.authorБезгін К. С.-
dc.date.accessioned2013-11-22T11:09:02Z-
dc.date.available2013-11-22T11:09:02Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationУправління процесом створення цінності на підприємстві: людський фактор : монографія / К. С. Безгін, І. В. Гришина, В. В. Ушкальов. – Донецьк: Ноулідж, 2011. – 322 с (Укр. мов).en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4463-
dc.description.abstractМонографія присвячена розвитку теоретичних положень, розробці методичних основ та науково-практичних рекомендацій з управління процесом створення цінності на підприємствах машинобудівної галузі України. У роботі проаналізовано систему категорій і понять, пов'язаних з мотивацією; доповнений і впорядкований перелік методів, факторів та принципів процесу мотивації. На основі аналізу основних підходів до управління підприємством запропоновано суб’єктно-процесний підхід як такий, що найбільш відповідає цілям упрвління процессом створення цінності на підприємстві. Здійснено якісну та кількісну оцінку якості мотиваційної системи підприємств машинобудівної галузі. Проаналізовано сучасний стан процесів створення цінності на вітчизняних машинобудівних підприємствах, запропоновано використання методу репертуарних решіток для дослідження мотивації розробників нової техніки. Розроблено методичний підхід до створення мотиваційної системи управління; розроблено модель суб’єктно-орієнтованої мотивації розробників нової техніки; запропоновані науково-практичні рекомендації щодо управління мотивацією розробників нової техніки з урахуванням стимулюючого впливу емоційного фактору на підвищення продуктивності праці. Може бути використана науковими та практичними працівниками, що займаються проблемами менеджменту персоналу та управлінням процесами створення цінності, аспірантами та студентами економічних спеціальностей.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherДонецьк: Ноуліджen_US
dc.subjectцінністьen_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectуправління персоналомen_US
dc.subjectмашинобудуванняen_US
dc.subjectуправління підприємствомen_US
dc.titleУправління процесом створення цінності на підприємстві: людський фактор : монографіяen_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Монографії (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ушкалев.pdf271,56 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.