Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4499
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКулєшова Н. В.-
dc.date.accessioned2013-12-04T13:15:52Z-
dc.date.available2013-12-04T13:15:52Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКулєшова Н. В. Модельний базис формування маркетингової стратегії туристичного підприємства / Н. В. Кулєшова // Бізнес Інформ. – 2013. – № 1. – С. 323–327.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4499-
dc.description.abstractВ статті запропоновано модельний базис формування маркетингової стратегії туристичного підприємства, який дозволяє, з урахуванням змін у зовнішньому та внутрішньому середовищах, розробляти науково-обґрунтовані та ефективні маркетингові стратегії на основі застосування економіко-математичних методів та моделей .en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВД "ИНЖЕК"en_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectтуристичне підприємствоen_US
dc.subjectконцептуальна модельen_US
dc.subjectмодельний базисen_US
dc.subjectекономіко-математичні методи та моделіen_US
dc.titleМодельний базис формування маркетингової стратегії туристичного підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 658.8.012.2en_US
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.