Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4507
Назва: Визначення поняття стратегії підприємства
Автори: Степух А. О.
Теми: стратегія підприємства
стратегічне планування
конкуренція
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Степух А. О. Визначення поняття стратегії підприємства / А.О. Степух // Управління розвитком. - 2013. - №16. - С. 161 - 162
Короткий огляд (реферат): Розглянуто різноманітні погляди на визначення поняття стратегії, головні складові стратегії, визначено правила прийняття рішень, спрямованих на подальшу діяльність підприємства, а також досліджено особливості формування стратегії підприємства
Рассмотрены разнообразные взгляды на определение понятия стратегии, главные составляющие стратегии, определены правила принятия решений, направленных на дальнейшую деятельность предприятия, а также исследованы особенности формирования стратегии предприятия.
The article describes the various approaches to the definition of the concept of strategy, the main components of а strategy, the decision-making rules based on the further activities of a company are determined, and the peculiarities of the formation of the company strategy are studied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4507
Розташовується у зібраннях:№16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Степух А. О. Визначення поняття стратегії підприємства.pdf247,11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.