Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4511
Название: Політична реклама як чинник формування довіри до влади
Авторы: Бєлікова Ю. В.
Ключевые слова: довіра
політична реклама
соціологія емоцій
соціальний капітал
Дата публикации: 2011
Издательство: ХНУ імені В.Н. Каразіна
Библиографическое описание: Бєлікова Ю.В. Політична реклама як чинник формування довіри до влади / Ю. В. Бєлікова // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Сер. Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. – 2011. – № 941. – С. 204-207.
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізується політична реклама як чинник формування довіри до влади. Ґрунтуючись на матеріалаx фокус-групових досліджень, авторка розглядає причини відсутності довіри до політичної реклами, визначає чинники, що зумовлюють емоційний відгук на рекламу. Політична реклама представлена як засіб формування соціального капіталу політичного лідера та партії, складовою частиною якого є довіра.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4511
Располагается в коллекциях:Статті (СЕ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.