Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4938
Назва: ПОБУДОВА ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Тропов О. В.
Теми: збут
збутова політика
побудова збутової політики
канали збуту
промислове підприємство
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Тропов О. В. Побудова збутової політики промислововго підприємства / О. В. Тропов // Управління розвитком. - 2013. - № 21. - С. 66-67.
Короткий огляд (реферат): Описано процес побудови ефективної збутової політики промислового під¬приємства, що є певною послідовністю етапів, під час яких відбувається формування продуманої та обґрунтованої збутової політики, яка є запорукою ефективної збутової діяльності та прибутковості підприємства.
Описан процесс построения эффективной сбытовой политики промышленного предприятия, который представляет собой определенную последовательность этапов, во время которых происходит формирование продуманной и обоснованной сбытовой политики, которая является залогом эффективной сбытовой деятельности и прибыльности предприятия.
The article deals with the process of building an effective marketing policy of an industrial enterprise which consists in a sequence of stages at which a reasonable and well-grounded marketing policy is formed to guarantee an effective sales activity and profitability of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4938
Розташовується у зібраннях:№ 21



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.