Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5000
Название: Основні властивості іміджу підприємства
Авторы: Лазоренко А. В.
Ключевые слова: імідж
фірмовий стиль
елементи іміджу
іміджева структура
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Лазоренко А. В. Основні властивості іміджу підприємства / А. В. Лазоренко //Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 109 - 111
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто основні елементи іміджу підприємства та його вплив на формування конкурентоспроможності. Наведено детальну характеристику функцій іміджу підприємства та охарактеризовано його структуру. Відображено взаємозв’язок елементів іміджу в межах підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку.
The article deals with the basic elements of the company image and its impact on the competitiveness and gives a detailed description of the functions of the company image and characterizes its structure. The relationship of image elements within the framework of increasing the competitiveness in the market has been reflected.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5000
Располагается в коллекциях:№10

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лазоренко А. В. Основні властивості іміджу підприємства.pdf396,98 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.