Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5000
Title: Основні властивості іміджу підприємства
Authors: Лазоренко А. В.
Keywords: імідж
фірмовий стиль
елементи іміджу
іміджева структура
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Лазоренко А. В. Основні властивості іміджу підприємства / А. В. Лазоренко //Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 109 - 111
Abstract: Розглянуто основні елементи іміджу підприємства та його вплив на формування конкурентоспроможності. Наведено детальну характеристику функцій іміджу підприємства та охарактеризовано його структуру. Відображено взаємозв’язок елементів іміджу в межах підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку.
The article deals with the basic elements of the company image and its impact on the competitiveness and gives a detailed description of the functions of the company image and characterizes its structure. The relationship of image elements within the framework of increasing the competitiveness in the market has been reflected.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5000
Appears in Collections:№10



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.