Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5129
Title: Харченко В. С. Організаційно-правове забезпечення охорони бренда
Keywords: бренд
товарний знак
логотип
брендове ім’я
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Харченко В. С. Організаційно-правове забезпечення охорони бренда / В. С. Харченко //Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 147 - 150
Abstract: Розглянуто основні законодавчі акти, що регулюють питання формування бренда підприємства і використання інтелектуальної власності. Подано докладну характеристику використання українського законодавства підприємствами в процесі розробки та становлення бренда.
This article discusses the basic laws governing the formation of companies brand and use of intellectual property. The detailed description of using the Ukrainian laws by the companies in the process of development and establishment of the brand has been given.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5129
Appears in Collections:№10



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.