Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5148
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧерепаха Є. В.-
dc.date.accessioned2014-02-10T07:25:29Z-
dc.date.available2014-02-10T07:25:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЧерепаха Є. В. Маркетингова складова товарної політики підприємства / Є. В. Черепаха //Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 150 - 152en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5148-
dc.description.abstractРозглянуто проблеми визначення завдань товарної політики для підприєм¬ства, основний її взаємозв’язок із процесом формування маркетингового комплексу на підприємстві. Розглянуто основні маркетингові інструменти, що слугують рушійною силою для підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку.en_US
dc.description.abstractThe paper addresses the problem of determining the commercial policy objectives for the company, its main relationship with the process of formation of the marketing mix of a company. The basic marketing tools that are the driving force for competitiveness in the market are discussed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингова товарна політикаen_US
dc.subjectтоварна політикаen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectмаркетинговий комплексen_US
dc.titleМаркетингова складова товарної політики підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.336:4en_US
Располагается в коллекциях:№10



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.