Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5150
Название: Сутність і призначення бренда в умовах ринкової економіки
Авторы: Тесленко Ю. А.
Ключевые слова: маркетинговий комплекс
бренд
торгова марка
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Тесленко Ю. А. Сутність і призначення бренда в умовах ринкової економіки / Ю. А. Тесленко // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 152 - 154
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто проблеми визначення сутності бренда як основної складової сучасного маркетингового комплексу підприємства. Проаналізовано вплив бренда на конкурентоспроможність та ефективну товарну політику підприємства. Подано докладну характеристику основних компонентів процесу формування бренда підприємства.
The paper addresses the problem of defining the essence of the brand as a key component of the modern marketing mix of a company. The influence of the brand on competitiveness and effective commercial policy of an enterprise has been analysed. The detailed description of the main components of the formation of brand companies has been given.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5150
Располагается в коллекциях:№10



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.