Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5150
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТесленко Ю. А.-
dc.date.accessioned2014-02-10T07:33:37Z-
dc.date.available2014-02-10T07:33:37Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТесленко Ю. А. Сутність і призначення бренда в умовах ринкової економіки / Ю. А. Тесленко // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 152 - 154en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5150-
dc.description.abstractРозглянуто проблеми визначення сутності бренда як основної складової сучасного маркетингового комплексу підприємства. Проаналізовано вплив бренда на конкурентоспроможність та ефективну товарну політику підприємства. Подано докладну характеристику основних компонентів процесу формування бренда підприємства.en_US
dc.description.abstractThe paper addresses the problem of defining the essence of the brand as a key component of the modern marketing mix of a company. The influence of the brand on competitiveness and effective commercial policy of an enterprise has been analysed. The detailed description of the main components of the formation of brand companies has been given.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectмаркетинговий комплексen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectторгова маркаen_US
dc.titleСутність і призначення бренда в умовах ринкової економікиen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc005.336:4en_US
Располагается в коллекциях:№10



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.