Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5152
Название: Основні елементи товарної політики підприємства у сучасних умовах
Авторы: Скрипник О. О.
Ключевые слова: товар
товарна політика
маркетингові інструменти
маркетинговий комплекс
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Скрипник О. О. Основні елементи товарної політики підприємства у сучасних умовах / О. О. Скрипник // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 155 - 157
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто основні елементи товарної політики підприємства. Приділено особливу увагу визначенню сутності товарної політики підприємства для забезпечення його конкурентоспроможності на ринку в сучасних умовах господарювання.
The article describes the basic elements of commercial policy of a company. Particular attention should be paid to determining the nature of commercial policy of a company to ensure its competitiveness in the market in today's economic situation.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5152
Располагается в коллекциях:№10



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.