Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5162
Название: Сутність та принципи товарної політики
Авторы: Халепа С. Ю.
Ключевые слова: товар
товарна політика
маркетингові інструменти
маркетингова товарна політика
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Халепа С. Ю. Сутність та принципи товарної політики / С. Ю. Халепа // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 163 - 165
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто основні складові та принципи товарної політики підприємства. Доведено, що значне місце в дослідженні займає теоретичне обґрунтування сутності товару та товарної політики. Подано основні класифікаційні ознаки товару та його сутнісне значення в діяльності підприємства.
The article describes the basic components and principles of commercial policy of a company. A significant theoretical foundation of the nature of goods and commodity policy has been proved, the basic classification features of goods and their essential value for an enterprise have been presented.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5162
Располагается в коллекциях:№10

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Халепа С. Ю. Сутність та принципи товарної політики.pdf380,84 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.