Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5183
Title: Туристичний імідж країни
Other Titles: Туристический имидж страны
Tourism image of the country
Authors: Воротнікова К. В.
Воротникова К. В.
Kseniia V. V.
Keywords: туризм
туристичний імідж
конкурентоспроможність країни
стратегії розвитку
туристичний бренд країни
індекс конкурентоспроможності Туризму і Подорожей
заходи державної підтримки
туризм
туристический имидж
конкурентоспособность страны
стратегии развития
туристический бренд страны
туристический бренд страны
меры государственной поддержки
tourism
tourism image
competitiveness of the country
development strategy
tourism brand of the country
Tourism and Travel competitiveness index
measures of the state support
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім.С. Кузнеця
Citation: Воротнікова К.В. Туристичний імідж країни: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.14040301"Туризмознавство(за видами)" / К.В. Воротнікова . – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: Дипломна робота презентує повний аналіз туристичного іміджу країни. Головним чином розглянуте питання особливостей туристичних ресурсів країни, які є основою для її конкурентоспроможності. Актуальність теми полягає у тому, що в сучасних умовах зростає туристичний інтерес до різних країн і народів, але на цьому тлі Україна не відіграє помітну конкурентноспроможну роль для уваги туристів-іноземців, саме тому запропоновані шляхи для підвищення національної ідентичності країни на туристичному ринку. Розроблені рекомендації стосовно підвищення показників конкурентоспроможності країни у сфері подорожей та туризму; запропонована програма розвитку туристичного бренду країни; рекомендовані можливі заходи з боку держави для підвищення туристичного іміджу.
Дипломная работа представляет полный анализ туристического имиджа страны. Главным образом рассмотрен вопрос особенностей туристических ресурсов страны, которые являются основой для ее конкурентоспособности. Актуальность темы заключается в том, что в современных условиях возрастает туристический интерес к разным странам и народам, но на этом фоне Украина не играет заметную конкурентоспособную роль для внимания туристов-иностранцев, поэтому предложены пути для повышения национальной иден- тичности страны на туристическом рынке. Разработаны рекомендации по повышению показателей конкурентоспособности страны в сфере путешествий и туризма; предложена программа развития туристического бренда страны; рекомендованы возможные меры со стороны государства для повышения туристического имиджа.
The thesis submits the full analysis of tourism image of the country. The question of features of tourism resources of the country which are a basis for its competitiveness is mainly considered. Relevance of a subject is that tourism interest increases in modern conditions to different countries and people, but on this background Ukraine doesn't play a noticeable competitive role for attention of tourists-foreigners therefore ways for increase of national identity of the country in the tourism market are offered. Recommendations about increase of indicators of competitiveness of the country in the sphere of travel and tourism are developed; the program of development of a tourist brand of the country is offered; possible measures are recommended from the state for increase of tourism image.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5183
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 р. (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Воротникова.pdf232,81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.