Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 37.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Высшая и прикладная математика. Учебное пособие для иностранных студентов отрасли знаний 0306 «Менеджмент и администрирование». Ч. 2Норик Л. А.; Шевченко А. К.; Норік Л. О.; Шевченко О. К.; Norik L. O.; Shevchenko O. K.
2012Высшая и прикладная математика : учебное пособие для студентов – иностранцев отрасли знаний 0306 «Менеджмент и администрирование». Ч. 1Афанасьева Л. М.; Норик Л. А.; Афанасьєва Л. М.; Норік Л. О.; Afanasieva L. M.; Norik L. O.
2009Економіко-математичні аспекти діагностики конкурентоспроможності підприємстваМалярець Л. М.; Норік Л. О.; Малярец Л. М.; Норик Л. А.; Malyarets L. M.; Norik L. O.
2016Use of cluster analysis in the process of classification of economic objectsNorik L. O.; Melentieva I.; Норік Л. О.; Мелентьєва І.; Норик Л. А.; Мелентьева И.
2009Моделювання оцінки та прогнозування фінансової стійкості підприємстваТищенко О. М.; Норік Л. О.; Тищенко А. Н.; Норик Л. А.; Tischenko O. M.; Norik L. O.
2009Методичний підхід до оцінки конкурентоспроможності промислового підприємстваНорік Л. О.; Тищенко О. М.; Норик Л. А.; Тищенко А. Н.; Norik L. O.; Tischenko O. M.
2009Алгоритм обоснования темы научного исследования на основе анализа диссертационных работТищенко А. Н.; Норик Л. А.; Тищенко О. М.; Норік Л. О.; Tischenko O. M.; Norik L. O.
2011Моделювання тренду розвитку ринку цінних паперівНорік Л. О.; Козлова О. А.; Норик Л. А.; Козлова О. А.; Norik L. O.; Kozlova O. A.
2009Економетричні моделі оцінки ефективності різних видів реклами в рамках маркетингових комунікаційНорік Л. О.; Гусаченко К. В.; Норик Л. А.; Гусаченко Е. В.; Norik L. O.; Gusachenko K. V.
2009Використання теорії нечітких множин у процесі діагностики стану підприємстваТищенко О. М.; Норік Л. О.; Тищенко А. Н.; Норик Л. А.; Tischenko O. M.; Norik L. O.