Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5204
Название: Теоретичні засади збутової діяльності підприємства
Авторы: Костенко Д. С.
Ключевые слова: збут
розподіл
товарорух
збутова діяльність
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Костенко Д. С. Теоретичні засади збутової діяльності підприємства / Д. С. Костенко // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 17 - 19
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто поняття збуту i збутової діяльності, а також розкрито його сутність, необхідність, основні функції та цілі, обґрунтовано значення збуту для підприємств і його роль.
The article deals with the notion of sales and marketing activities, their essence, necessity, basic functions and goals, as well as their importance and role for companies.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5204
Располагается в коллекциях:№ 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Костенко Д. С. Теоретичні засади збутової діяльності підприємства.pdf377,57 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.