Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5215
Title: Корпоративна культура як чинник конкурентоспроможності туристичного підприємства
Other Titles: Корпоративная культура как фактор конкурентоспособности туристического предприятия
Corporate culture as the factor of the competitiveness of tourism enterprises
Authors: Грепан Т. С.
Grepan T. S.
Keywords: корпоративна культура
вдосконалення корпоративної культури
соціально-економічні результати діяльності підприємства
ефективність праці
конкурентоспроможність туристичного підприємства
методи оцінювання корпоративної культури
корпоративная культура
тенденции корпоративной культуры
совершенствование корпоративной культуры
социально-экономические результаты деятельности предприятия
эффективность труда
конкурентоспособность туристического предприятия
методы оценки корпоративной культуры
corporate culture
corporate culture trends
improving of corporate culture
socio-economic performance of the enterprise
efficiency
competitiveness tourist enterprise
methods of assessment of corporate culture
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Грепан Т. С. Корпоративна культура як чинник конкурентоспроможності туристичного підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.14010301"Туризмознавство(за видами)" / Т.С. Грепан. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: У дипломній роботі визначено поняття «корпоративна культура», змальовані особливості її формування та обґрунтована її важливість для підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства; проаналізовані тенденції корпоративної культури в Україні та світі; запропоноване вирішення актуального науково-практичного завдання, яке полягає у подальшому розвитку теоретико-методологічних засад і розробці прикладних основ дослідження корпоративної культури в підвищенні конкурентоспроможності та ефективності діяльності туристичного підприємства; здійснено наукове обґрунтування пріоритетних напрямів, способів удосконалення, основних принципів і методів оцінювання корпоративної культури на туристичних підприємствах.
В дипломной работе определено понятие «корпоративная культура», раскрыты особенности её формирования и обоснована её важность для повышения конкурентоспособности туристического предприятия; проанализированы тенденции корпоративной культуры в Украине и мире; предложено решение актуальной научно-практической задачи, которая заключается в дальнейшем развитии теоретико-методологических основ и разработке прикладных основ исследования корпоративной культуры в повышении конкурентоспособности и эффективности деятельности туристического предприятия; осуществлено научное обоснование приоритетных направлений, способов совершенствования, основных принципов и методов оценки корпоративной культуры на туристических предприятиях.
The research defines the concept of «corporate culture», reveals the peculiarities of its forming and proves its importance for improving the competitiveness of tourism enterprises; provides a solution for the current scientific and practical problem, which is to further develop of the theoretical and methodological foundations and the development of corporate culture to improve the competitiveness and efficiency of the tourism enterprise; trends of corporate culture in Ukraine and the world are analyzed; scientific justification of priorities ways to improve the basic principles and methods of assessment of corporate culture on tourism enterprises is implemented.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5215
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 р. (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Грепан Т. С.pdf222,81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.