Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5249
Title: Розробка маркетингової політики в готельному бізнесі (на прикладі готелю «VIVA»
Other Titles: Разработка маркетинговой политики в гостиничном бизнесе ( на примере гостиницы « VIVA»
Development of marketing policy in the hotel business (for example at «VIVA» hotel)
Authors: Новак А. В.
Novak A. V.
Keywords: маркетингова політика
готельний бізнес
фінансовий аналіз
інформаційне наповнення
маркетингові заходи
маркетинговая политика
гостиничный бизнес
финансовый анализ
информационное наполнение
маркетинговые мероприятия
marketing strategy
hospitality
financial analysis
content
marketing activities
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Новак А.В. Розробка маркетингової політики в готельному бізнесі (на прикладі готелю «VIVA»): дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.14010301 "Туризмознавство (за видами)" / А.В. Новак. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: У роботі розглянуто теоретичні основи маркетингової політики готельного бізнесу, а саме елементи комплексу маркетингу та складові маркетингової політики; проведено аналіз фінансової діяльності готелю, аналіз інформаційного наповнення розділів сайту; запропоновані заходи з просування сайту готелю за допомогою Інтернет – реклами, також оцінено ефективність впровадження маркетингових заходів в маркетингову політику готелю «VIVA».
В работе рассмотрены теоретические основы маркетинговой политики гостиничного бизнеса, а именно элементы комплекса маркетинга и составляющие маркетинговой политики; проведен анализ финансовой деятельности гостиницы, анализ информационного наполнения разделов сайта; предложены мероприятия по продвижению сайта гостиницы с помощью Интернет - рекламы, также оценена эффективность внедрения маркетинговых мероприятий в маркетинговую политику гостиницы «VIVA».
The research discusses the theoretical aspects of the marketing policy of the hotel business: the elements of the marketing mix and marketing policy components, carries out the analysis of the financial activities of the hotel and the analysis of the content sections of the site and proposed measures to promote the site at using the Internet - advertising, also, valuated efficiency of marketing activities in the marketing policy of the hotel «VIVA».
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5249
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 р. (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Новак.А.В..pdf124,79 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.