Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5254
Название: Просування продукції на ринок
Авторы: Меша Л. С.
Ключевые слова: збут
товар
ринок
споживач
технології
продукція
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Меша Л. С. Просування продукції на ринок / Л. С. Меша // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 38 - 39
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто просування товарів і послуг на ринок, як одне з функціональних завдань маркетингу. Доведено, що використовуючи різну техніку просування можна "розштовхувати" конкурентів або знаходити нішу ринку, в якій їх ще немає. Визначено, що різна техніка просування повинна скорочувати час досягнення повної сили збуту продукції і продовжувати цей період як можна довше.
Promotion of goods and services to the market is studied as one of the functional tasks of marketing. Using different techniques of promotion is poved to help "push apart" competitors or find a niche market in which they do not exist. Different techniques of promotion are found to reduce the time to reach a full strength of product sale and extend this period as long as possible.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5254
Располагается в коллекциях:№ 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Меша Л. С. Просування продукції на ринок.pdf322,14 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.