Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5256
Название: Маркетингова стратегія як основа розробки рекламної кампанії
Авторы: Савельєва П. В.
Ключевые слова: рекламна кампанія
фірма
маркетингова стратегія
продукт
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Савельєва П. В. Маркетингова стратегія як основа розробки рекламної кампанії / П. В. Савельєва //Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 42 - 44
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто особливості планування та розробки рекламної кампанії. Подано основні види маркетингових стратегій, їх суть та застосування.
The article discusses the features of planning and development of advertising campaigns. The main types of marketing strategies, their nature and use are described.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5256
Располагается в коллекциях:№ 1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.