Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5318
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСидорченко С. І.-
dc.contributor.authorСидорченко С. И.-
dc.contributor.authorSidorchenko S. I.-
dc.date.accessioned2014-02-12T11:17:12Z-
dc.date.available2014-02-12T11:17:12Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСидорченко С.І. Удосконалення управління міжнародною рекламною діяльністю підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» / С.І. Сидорченко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5318-
dc.description.abstractТеоретико-методичні засади та процесс управління міжнародною рекламною діяльністю підприємства. Розробка рекомендацій з удосконалення управління міжнародної рекламної діяльності.en_US
dc.description.abstractТеоретико-методические основы и процесс управления международной рекламной деятельностью предприятия. Разработка рекомендаций по совершенствованию управления международной рекламной деятельности.en_US
dc.description.abstractTheoretical and methodological base and the management of international promotional activities of the company. Recommendations on improving the management of international advertising..en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectміжнародна рекламна стратегіяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectрекламні заходиen_US
dc.subjectЗМІen_US
dc.subjectІнтернетen_US
dc.subjectвиставкова та експозиційна діяльністьen_US
dc.subjectрекламна діяльністьen_US
dc.subjectмеждународная рекламная стратегияen_US
dc.subjectкоммуникацииen_US
dc.subjectрекламные мероприятияen_US
dc.subjectСМИen_US
dc.subjectИнтернетen_US
dc.subjectвыставочная и экспозиционная деятельностьen_US
dc.subjectрекламная деятельностьen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectinternational advertising strategyen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcommunicationsen_US
dc.subjectpromotionsen_US
dc.subjectmediaen_US
dc.subjectweben_US
dc.subjectexhibition and exposition activitiesen_US
dc.subjectpromotional activitiesen_US
dc.titleУдосконалення управління міжнародною рекламною діяльністю підприємстваen_US
dc.title.alternativeУсовершенствование управления международной рекламной деятельностьюen_US
dc.title.alternativeImproving the management of international promotional activitiesen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.