Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5333
Title: Організація діяльності готельно-ресторанних комплексів
Other Titles: Организация деятельности гостинично-ресторанных комплексов
Organization of activity of hotel-restaurant complexes
Authors: Бондаренко О. В.
Бондаренко Е. В.
Bondarenko O. V.
Keywords: розвиток
рекламна компанія
стратегії розвитку
формати обслуговування
інформаційні технології та інновації
конкурентоспроможність комплексів
развитие
рекламная компания
стратегии развития
форматы обслуживания
информационные технологии и инновации
конкурентоспособность
development
advertisement company
strategies of development
formats of service
information technologies and innovations
competitiveness
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Бондаренко О.В. Організація діяльності готельно-ресторанних комплексів: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.14010301 «Туризмознавство (за видами)» / О.В. Бондаренко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: У роботі розглянуто теоретичні аспекти організації діяльності готельно-ресторанних комплексів, практичний досвід управління комплексами у країнах світу та Україні; положення державного регулювання готельно-ресторанної галузі на державному рівні; проведено аналіз ринку готельно-ресторанних послуг в Україні, обґрунтовані перспективи подальшого їх розвитку (на прикладі діяльності ПАТ "Місто"); запропоновано альтернативні стратегії розвитку комплексів в Україні та шляхи вибору форматів обслуговування; розроблена рекламна компанія для популяризації готельно-ресторанного комплексу.
В работе рассмотрены теоретические аспекты организации деятельности гостинично-ресторанных комплексов, практический опыт управления комплексами в странах мира и Украине; положение государственного регулирования гостинично-ресторанной отрасли на государственном уровне; проведен анализ рынка гостинично-ресторанных услуг в Украине, обоснованные перспективы дальнейшего их развития (на примере деятельности ПАТ "Город"); предложены альтернативные стратегии развития комплексов в Украине и пути выбора форматов обслуживания; разработанная рекламная компания для популяризации гостинично-ресторанного комплекса.
The theoretical aspects of organization of activity of hotel-restaurant complexes are in-process considered, practical experience of management complexes in the countries of the world and Ukraine; position of government control of hotel-restaurant industry is at state level; a market of hotel-restaurant services analysis is conducted in Ukraine, reasonable prospects of their further development (on the example of activity STALEMATE "City"); alternative strategies of development of complexes in Ukraine and ways of choice of formats of service are offered; the worked out advertisement company is for popularization of hotel-restaurant complex.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5333
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 р. (Т)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.