Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5339
Название: Управління маркетингом як основа для успішного розвитку підприємства
Авторы: Родоманченко В. О.
Ключевые слова: маркетинг
процес управління маркетингом
маркетингова служба
комплекс маркетингу
стратегічний маркетинг
операційний маркетинг
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Родоманченко В.О. Управління маркетингом як основа для успішного розвитку підприємства / В. О. Родоманченко // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 76 - 78
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто такі поняття, як "маркетинг" та "управління маркетингом", визначено їх сутність, функції та завдання. Проаналізовано необхідність створення маркетингової служби на підприємстві та вплив системи управління маркетингом на розвиток підприємства.
Such concepts as "marketing" and "marketing management" are considered. Their essence, functions and tasks are defined. The need for a marketing service at the enterprise and the impact of marketing management on the development of the enterprise are analyzed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5339
Располагается в коллекциях:№ 1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.