Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5380
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧумак О. О.-
dc.contributor.authorЧумак А. А.-
dc.contributor.authorChumak A. A.-
dc.date.accessioned2014-02-18T07:13:25Z-
dc.date.available2014-02-18T07:13:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЧумак О.О. Підвищення ефективності рекламної кампанії підприємства на зовнішніх ринках: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / О.О. Чумак. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5380-
dc.description.abstractУ дипломній роботі висвітлено сутність поняття «рекламна компанія», розглянуті методологічні основи управління ефективністю рекламної кампанії підприємства, визначено критерії та показники ефективності рекламної діяльності підприємства. Проаналізовано рекламну діяльність підприємства та розроблено практичні рекомендації щодо підвищення ефективності рекламної діяльності компанії ПАТ Завод «ПІВДЕНКАБЕЛЬ».en_US
dc.description.abstractВ дипломной работе рассмотрена сущность понятия « рекламная компания», рассмотрены методологические основы управления эффективностью рекламной кампании предприятия, определены критерии и показатели эффективности рекламной деятельности предприятия. Проанализирована рекламная деятельность предприятия и разработаны практические рекомендации по повышению эффективности рекламной деятельности компании ПАО Завод «ПІВДЕНКАБЕЛЬ».en_US
dc.description.abstractIn the diploma work deals with the essence of the concept of "advertising campaign", the methodological basis of performance management company advertising campaign, the criteria and indicators of the effectiveness of promotional activities of the enterprise. Analyzed the promotional activities of the enterprise and practical recommendations to improve the effectiveness of promotional activities of the public company Zavod "PІVDENKABEL".en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectрекламна кампаніяen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectоцінка ефективностіen_US
dc.subjectуправління ефективністю рекламної кампаніїen_US
dc.subjectоцінка ефективності рекламиen_US
dc.subjectрекламная кампанияen_US
dc.subjectэффективностьen_US
dc.subjectоценка эффективностиen_US
dc.subjectуправление эффективностью рекламной кампанииen_US
dc.subjectоценка эффективности рекламыen_US
dc.subjectdistributionen_US
dc.subjectdistribution activityen_US
dc.subjectdistribution channelen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectmanagement of products’ distributionen_US
dc.subjectestimation of distribution effectivenessen_US
dc.titleПідвищення ефективності рекламної кампанії підприємства на зовнішніх ринкахen_US
dc.title.alternativeПовышение эффективности рекламной кампании предприятия на внешних рынкахen_US
dc.title.alternativeIncrease in efficiency of a company’s advertising campaign on foreign marketsen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.