Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 2081-2090 из 2576.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Корпоративна культура та корпоративні медіа: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2022Методологія та організація наукових досліджень: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" освітньої програми «Міжнародний бізнес» другого (магістерського) рівняПархоменко Н. О.
2022Міжнародні стратегії: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" освітньої програми «Міжнародний бізнес» другого (магістерського) рівняПархоменко Н. О.
2022Information war and mission in profession of a journalist: the evolution of the world view of media studentsІvanova I.; Prosianyk O.; Starkova H.; Yaresko K.; Zyma O.
2023Language verbalization of quantitativeness in modern mass media: linguistic-cognitive and communicative-pragmatic dimensions in ukrainian languageKostusiak N.; Shulska N.; Lisova Y.; Yaresko K.; Ivanova I.; Pochuieva O.; Afanasieva O.
2022Strategic positioning of the company on the international marketVovk V. А.; Afanasieva O. М.
2022Фірмовий стиль та корпоративна культура в PRАфанасьєва О. М.
2023Методичне забезпечення аналізу економічної безпеки на підприємствіМішин О. Ю.; Мішина С. В.
2023Lexico-semantic innovations in the texts of the ukrainian mass media on military topicsNavalna M.; Shynkaruk V.; Kostusiak N.; Prosianyk O.; Chernobrov Y.; Adamchuk N.
2021Основи економіки. Методичні рекомендації до лабораторних робіт для студентів спеціальності 291 "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії" першого (бакалаврського) рівняАзаренков Г. Ф.