Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 2181-2190 из 2576.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Вплив емоцій у рекламній продукції на поведінку споживачаКоваль Є. П.
2022Методичні рекомендації до написання дипломних робіт для студентів спеціальності 061 "Журналістика" другого (магістерського) рівняПросяник О. П.; Зима О. Г.
2021Міжнародна інформація. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 291 "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії" першого (бакалаврського) рівняІващенко Г. А.
2022Міжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.
2023Наскрізна програма практики для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Управління фінансово-економічною безпекою" другого (магістерського) рівняМішин О. Ю.
2016Індивідуальні завдання до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Моделі і методи прийняття рішень в аналізі та аудиті" для студентів спеціальності "Облік і аудит" усіх форм навчанняІванієнко В. В.
2023Вплив розміщення рекламних конструкцій щодо розроблення дизайн-коду містаСосонна І. Р.
2022Правове забезпечення безпеки суб'єктів господарської діяльності в Україні: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми “Управління фінансово-економічною безпекою” другого (магістерського) рівняПтащенко О. В.
2022Міжнародне право : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини" освітньої програми “Міжнародний бізнес” першого (бакалаврського) рівняПтащенко О. В.
2023Регулювання міжнародної торгівлі: види та інструментиВоронюк Є. В.; Черноколенко Д. В.