Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-9 из 9.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММБєлікова Ю. В.
2015Гендерні особливості інтернет рекламиБєлікова Ю. В.
2015Емоції у рекламному просторі міста: гендерний вимірБєлікова Ю. В.
2021Інклюзивні та гендерно-чутливі практики в рекламній комунікаціїБєлікова Ю. В.; Сорокіна Г. В.
2015Вплив гендерних стереотипів на реалізацію гендерної політики в сучасному українському соціуміЖеребятнікова І. В.; Бойко Ю. Ю.
2022Проблема гендерних стереотипів в сучасних рекламних кампаніяхМедведєва Ю. Є.
2022Розроблення рекламної концепції з урахуванням гендерних стереотипівМедведєва Ю.
2023Роль гендерної реклами в українському медіапросторіПопова К. С.
2024Гендерний аспект візуальної культури українського сегмента Інтернету: до питання репрезентації жінки силовими відомствамиСтаркова Г. В.