Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 10.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Основні напрями досліджень рекламної комунікації в сучасному гуманітарному просторіІванова І. Б.
2020Модель підготовки майбутніх фахівців міжнародного бізнесу до міжкультурного діалогуЄвдокімова-Лисогор Л. А.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Моделі і методи прийняття рішень в аналізі та аудиті" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит" усіх форм навчанняІванієнко В. В.
2016Методичні рекомендації до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни "Моделі і методи прийняття рішень в аналізі та аудиті" для студентів спеціальності "Облік і аудит" усіх форм навчанняІванієнко В. В.
2015Робоча програма навчальної дисципліни "Моделі і методи прийняття рішень в аналізі та аудиті" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит" усіх форм навчанняІванієнко В. В.
2015Методичні рекомендації до виконання практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни "Моделі і методи прийняття рішень в аналізі та аудиті" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит" заочної форми навчанняІванієнко В. В.
2016Формування досвіду міжкультурної комунікації студентів вищих навчальних закладів економічного профілюКолбіна Т. В.
2015Виявлення латентних факторів, що впливають на формування собівартості продукції сільськогосподарського підприємстваІващенко Г. А.; Погрібняк Д. С.
2016Індивідуальні завдання до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Моделі і методи прийняття рішень в аналізі та аудиті" для студентів спеціальності "Облік і аудит" усіх форм навчанняІванієнко В. В.
2023Аналіз умов забезпечення міжнародної конкурентоспроможності підприємствІванієнко В. В.