Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1361-1370 из 2440.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Лінгвістична концепція і лінгвістична теорія у дискурсивному виміріПросяник О. П.
2013Tексти та практичні завдання з навчальної дисципліни "Іноземна мова" для студентів 3 – 4 курсів усіх напрямів підготовки всіх форм навчанняБезугла І. В.; Bezugla I. V.
2020The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate culture (Вплив корпоративних друкованих видань на формування та розвиток корпоративної культури)Зима О. Г.
2020Формування у студентів-журналістів медіакомпетентностіЗима О. Г.
2020Мотивація і маніпуляція як інструменти впливу на людинуЗима О. Г.
2020Вплив мотивації на процес комунікації учасників ринкових відносинЗима О. Г.
2020Комунікативні процеси формування корпоративного іміджуЗима О. Г.
2017Some peculiarities of creating a personal brandBrazhnikova P. P.; Zaitseva I. A.
2021Науково-дослідна практика . Програма практики для студентів спеціальності 291 "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії" другого (магістерського) рівняКузь О. М.; Коротков Д. С.
2021The Social Component of International Business. Guidelines to practical tasks and independent work of Master's (second) degree students of speciality 292 "International Economic Relations"Chepeliuk M. I.