Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 2440.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Організація маркетингових досліджень у сферах реклами та паблік рілейшнз" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчанняБєлікова Ю. В.
2017Управління комунікаційними процесами у бізнес-середовищі : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівняЗима О. Г.
2018Концепція розвитку високотехнологічного маркетингуПтащенко О. В.
2019Історія розвитку медіа та реклами і зв’язків з громадськістю: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняСорокіна Г. В.
2019Корпоративна культура та корпоративні медіа : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2019Семіотика медіатексту в контексті семантики культури : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняПросяник О. П.
2019Організація рекламної та PR діяльності : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.
2019Брендинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняЧекштуріна В. М.
2018Артдирекшн: робоча програма для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняЧекштуріна В. М.
2018Теорія і практика рекламної та PR-діяльності. Робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.; Голуб М. О.