Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 41-50 из 53.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Маркетинг і реклама (поведінковий підхід): робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняГронь О. В.
2022Корпоративна культура та корпоративні медіа: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2022Корпоративна культура та корпоративні медіа: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2023Особливості використання фірмового стилю для закладів освітиСорокіна Г. В.; Мальцева М. А.
2023Подкаст як формат, що стрімко набирає популярності в УкраїніМороз А. О.
2022Масова комунікація та інформація: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняСорокіна Г. В.
2022Масова комунікація та інформація: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняСорокіна Г. В.
2022Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторіїПавлюк М. О.
2023Функціонування медійного дискурсу в ЗМІ в умовах війниШилов В. Ю.
2023Формування іміджу закладу вищої освіти засобами інформаційної кампаніїПавлюк М. О.