Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 44.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингуПтащенко О. В.
2020Основи маркетингових комунікацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2017Основи маркетингу : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2017Використання інтернет маркетингу для підвищення ділової активності підприємстваПтащенко О. В.; Амєров Д. О.
2018Розширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингуЗіма О. Г.
2017Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукціїПтащенко О. В.
2017Управління діловою активністю підприємств в сучасних умовах господарюванняЗима О. Г.; Птащенко О. В.; Кошарна В. В.
2017Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в спортивній сферіЗима О. Г.; Птащенко О. В.; Станкова А. О.
2016Маркетингове управління загальноосвітнім навчальним закладомРябова З. В.
2016Визначення сутності маркетингового управління розвитком інститутів післядипломної педагогічної освітиКравченко Г. Ю.