Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/611
Название: МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ ЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД УМОВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Авторы: Дурдиєва Д. Т.
Ключевые слова: стратегія
маркетингова стратегія
захисна стратегія
розвиваюча стратегія
атакуюча стратегія
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Дурдиєва Д. Т. Маркетингова стратегія підприємства та її залежність від умов зовнішнього середовища / Д. Т. Дурдиєва // Управління розвитком . 2012. № 1. С.103-105
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сутність поняття "стратегія", проаналізовано підходи до визначення маркетингової стратегії, охарактеризовано основні типи маркетингових стратегій, сформовано перелік маркетингової стратегії залежно від зовнішнього середовища
. In the article the essence of concept "strategy" is considered, approaches to "marke¬ting strategy" determination are analyzed, basic types of marketing strategy are characterized, the list of marketing strategy depending on an external environment is generated
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/611
Располагается в коллекциях:№ 1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.