Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6207
Название: ЗБУТОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ ТА СКЛАДОВІ
Авторы: Тропов О. В.
Ключевые слова: збут
збутова діяльність
збутова політика
підприємство
Дата публикации: 2014
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Тропов О. В. ЗБУТОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ ТА СКЛАДОВІ / О. В. Тропов // Управління розвитком. - 2014. - №2. - С. 119-121
Краткий осмотр (реферат): Досліджено існуючі підходи до визначення поняття "збутова політика" та запропоновано нове, уточнено визначення даного поняття. Розглянуто основні складові елементи та цілі збутової політики, особливості її розробки та обґрунтування, а також один із механізмів її формування.
The article deals with the current definitions of the concept "marketing policy". A new, corrected definition of this concept was proposed. The basic components of the marketing policy, its goals, development and justification features, and one of the procedures of determining it were considered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6207
Располагается в коллекциях:№ 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тропов О. В. Збутова політика підприємства _ сутність та складові.pdf252,51 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.