Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6602
Название: Особливості оцінювання та формування стратегії розвитку маркетингової інтелектуальної власності
Авторы: Кобринська С. А.
Ключевые слова: маркетингова інтелектуальна власність
бренд
оцінювання
торгова мар¬ка
стратегія просування
Дата публикации: 2014
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Кобринська С. А. Особливості оцінювання та формування стратегії розвитку маркетингової інтелектуальної власності / С. А. Кобринська // Управління розвитком. – 2014. - №3. – С. 150 - 152
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано основні особливості оцінки об’єктів маркетингової інтелектуальної власності та розглянуто ефективні стратегії просування нового товару під уже відомою торговою маркою.
The main features of the estimation of marketing intellectual property objects are analyzed and effective strategies of promoting a new product under the well-known trademark are examined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6602
Располагается в коллекциях:№ 3



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.