Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7731
Название: МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Авторы: Осова В. О.
Ключевые слова: формування бренду
колесо бренду
соціальна та економічна ефективність бренду
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: Осова В. О. МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ / В. О. Осова // Управління розвитком. - 2014. - №7. - С. 100-102
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто основні етапи процесу формування бренда підприємства в умовах інноваційно-інвестиційної моделі розвитку економіки України та вдосконалена модель "Колесо бренду".
Рассмотрены основные этапы процесса формирования бренда предприятия в условиях инновационно-инвестиционной модели развития экономики Украины и усовершенствована модель "Колесо бренда".
The paper considers the main stages of the process of forming enterprise brand in terms of innovative investment model of economic development of Ukraine and the model of "Wheel Brand" is improved.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7731
Располагается в коллекциях:№ 7



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.