Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8298
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБерезовський К. М.-
dc.contributor.authorПилипенко Д. Р.-
dc.contributor.authorБерезовский К. М.-
dc.contributor.authorПилипенко Д. Р.-
dc.contributor.authorBerezovsky K. M.-
dc.contributor.authorPylypenko D. R.-
dc.date.accessioned2015-01-15T08:10:51Z-
dc.date.available2015-01-15T08:10:51Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБерезовський К. М. Консолідація маркетингової інформації в управлінні інтнгрованими корпоративними логістичними системами / К.М. Березовський, Д.Р. Пилипенко // Економіка розвитку. - 2014. - №4. - С. 89-94en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8298-
dc.description.abstractВизначено особливості та теоретично обґрунтовано параметри інформаційного забезпечення системи управління інтегрованими корпоративними логістичними системами. В основу утворення такого забезпечення пропонується покласти процедури консолідації маркетингової інформації з їх розподілом на внутрішню та зовнішню консолідацію. Доведено, що диференціація етапів синтезу та використання системи управління інтегрованою логістичною корпоративною системою обумовлює відповідну диференціацію її інформаційного забезпечення. Узагальнена схема інформаційного забезпечення запропонованої системи управління побудована як розвиток моделі життєздатних систем. Рекурсивну складову означеної моделі покладено в основу роботи підсистем маркетингового моніторингу та аудиту.en_US
dc.description.abstractОпределены особенности и теоретически обоснованы параметры информационного обеспечения системы управления интегрированными корпоративными логистическими системами. В основу формирования такого обеспечения предлагается положить процедуры консолидации маркетинговой информации, выделяя при этом внутреннюю и внешнюю консолидацию. Доказано, что дифференциация этапов синтеза и использование системы управления интегрированной логистической корпоративной системой обусловливает соответствующую дифференциацию ее информационного обеспечения. Обобщенная схема информационного обеспечения предлагаемой системы управления построена как развитие модели жизнеспособных систем. Рекурсивная составляющая данной модели использована в качестве основы работы подсистем маркетингового мониторинга и аудита.en_US
dc.description.abstractPeculiar features of the integrated corporate logistics systems management information support have been identified and theoretical substantiation of its parameters has been provided. Procedures of marketing information consolidation with their division into internal and external consolidation have been proposed to be used as a basis for such support. Differentiation of the synthesis stages and the use of the integrated logistics corporate structure management system have been proved to stipulate a corresponding differentiation of its information support. A generalized scheme of the proposed management system information support has been constructed to perfect the viable system model. The inherent in the viable system model nesting has been used as a basis for marketing monitoring and audit subsystems.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectконсолідація інформаціїen_US
dc.subjectсистема управлінняen_US
dc.subjectінтегрована корпоративна логістична системаen_US
dc.subjectмодель життєздатної системиen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectконсолидация информацииen_US
dc.subjectсистема управленияen_US
dc.subjectинтегрированная корпоративная логистическая системаen_US
dc.subjectмодель жизнеспособной системыen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectconsolidating informationen_US
dc.subjectmanagement systemen_US
dc.subjectintegrated corporate logistics systemen_US
dc.subjectviable system modelen_US
dc.titleКонсолідація маркетингової інформації в управлінні інтегрованими корпоративними логістичними системамиen_US
dc.title.alternativeКОНСОЛИДАЦИЯ МАРКЕТИНГОВОЙ ИНФОРМАЦИИ В УПРАВЛЕНИИ ИНТЕГРИРОВАННЫМИ КОРПОРАТИВНЫМИ ЛОГИСТИЧЕСКИМИ СИСТЕМАМИen_US
dc.title.alternativeCONSOLIDATING MARKETING INFORMATION FOR THE INTEGRATED CORPORATE LOGISTICS SYSTEMS MANAGEMENTen_US
dc.subject.udc658.81:005.346en_US
Располагается в коллекциях:Статті (ДУПАЕП)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.